steadyaku47

Thursday 12 February 2015

Saiful : 'bukti' di duburnya, Jijik !"

Just as I was about to go to sleep this was posted to my FB page. Too good not to share...and respect to the late and great  Karpal Singh 


Pius Eugene Mendiang Karpal sewaktu menyoal balas Saiful Bukhari, Tabik hormat pada mendiang kerana usahanya utk mendalami hukum Islam utk soal bals ini. Saiful Bukan seorang muslim yang baik , mengaku menunaikan solat Jumaat, tapi mengaku juga tidak mandi wajib. 
Orang yang tak solat, jatuh ke dalam golongan fasik. Tidak boleh jadi saksi. Sepol tahan berak 3 hari semata2 kononnya ingin menjaga 'bukti' di duburnya, Jijik !
Manusia pengotor jijik munafik di muka bumi. 
Mahkamah memutuskan DSAI tetap juga bersalah, menjawablah kamu di mahkamah Allah kelak

KS: Kamu orang Islam yang baik?
SB: Try my best to be (Cuba yang terbaik untuk jadi baik)
KS: Ada sembahyang 5 kali sekali?
SB: Ada, kalau dulu ada tertinggal.
KS: Dalam bulan Jun 2008?
SB: Semasa kerja dengan DSAI, saya kurang sikit sembahyang.
KS: Selepas itu?
SB: Selepas membuat laporan, saya kembali insaf.
KS: Dari 26 hingga 28 Jun ada sembahyang? Kewajipan orang Islam.
SB: Saya ada pergi sembahyang Jumaat.
KS: 26 Jun?
SB: 26 Jun tidak sembahyang.
KS: Kenapa tak sembahyang? Ini kewajipan.
SB: Saya tidak bersolat. Ini mungkin kerana saya telah diliwat.
KS: Pada 27 Jun?
SB: Ada sembahyang Jumaat.
KS: Ada mandi? Cuci badan semua sebelum sembahyang pada 27 Jun?
SB: Ada, mandi sedikit sahaja tetapi saya tidak cuci di bahagian dubur.
KS: Biasa mandi semua badan bukan sebahagian, bukan?
SB: Ya.
KS: Mandi junub, wajibkan?
SB: Ya.
KS: 26 (haribulan) tidak solat?
SB: Tidak.
KS: Tidak mandi wajib?
SB: Tidak.
KS: Jadi, pada 27 Jun, tak mandi wajib jadi sembahyang kamu tidak sah?
SB: Ya, tidak sah.
KS: Bermakna kamu adalah bukan seorang Islam yang baik?
KS: Saya cadangkan, kamu tidak mengikut syarat-syarat dalam Islam.
KS: Jadi kamu bukan seorang Islam yang baik?
KS: Pada 28 Jun, ada mandi wajib?
SB: Tidak.
KS: Kamu tidak ikut cara Islam?
SB: Saya terpaksa

Orang yang tak solat, jatuh ke dalam golongan fasik. Tidak boleh jadi saksi. Sepol tahan berak 3 hari semata2 kononnya ingin menjaga 'bukti' di duburnya, Jijik !
8 mins · Unlike · 2

No comments:

Post a Comment