steadyaku47

Tuesday 14 October 2014

Ahli UMNO 02982371 : Soalan Berani Mati kapada Najib Razak, Biar Low Profile Jangan Low Income, Ministry Mana Membolehkan Kita Jadi Kaya Raya dan lain lain. Ajaib Tapi Benar!

Soalan Berani Mati Ahli UMNO


“Lepas itu, bila balik, kena tahan polis sebab payung berniaga terjojol di tingkap Kancil dan lepas itu kena saman sebab kereta persendirian tak boleh bawa berniaga,”
“Lepas ni saya agak mesti ada Menteri-menteri pembodek (terutama Hassan Malek, Ku Nan, Shafie Afdal, Mat Maslan, Ismail Sabri) akan berkata harga lengkuas naik sebab rakyat malas tanam!”

steadyaku47 comment:

Apart from the above "soalan berani mati" here are some other "petikan" from the same blogger...some of them made me smile, some made me laugh and others makes me go "hmm". Enjoy! 



Kerjaya manakah yg membolehkan kita jadi kaya raya?...pilih satu saja...
A- Imigresen
B-Kastam
C-JPJ
D-Polis
E-Jabatan Hutan
F-Maritim
G-Pejabat Tanah & Galian
H-KPDNKK
I- PBT
— at Taman Amanputra,Puchong

Nor Hoda Haji Tarseh added 3 new photos.
26 August · 
Samada MB bertukar atau tidak....
Aku tetap berniaga....
Uncle Hoda Peniaga Jalanan....
....
 — at Taman Putra Perdana




Elehhh....eksyen je tu...aku tau sangat kalau menteri dtg kempen kebersihan..turun kereta...angkat satu bangkai tikus..ambik gambar ramai2..dah sudah tu pi minum kat khemah vip dgn pegawai2..buat sidang akhbar...dah tu balik...esok gambar masuk tamil nesan...
Yang kerja sampai petang....akuuuu jugak...
Friends of BN - Barisan Nasional added 3 new photos.
Ular menyusur akar tak akan hilang bisanya.
Dato Mah Siew Keong ketika didalam program pencegahan dan kawalan denggi.



*aku akan terus berjuang kerana tidak mahu pemimpin sesat di dalam terang*
En Shahidan Kasim berkata "gaji ahli Parlimen Malaysia adalah kecil..jika di bandingkan dgn Ahli Parlimen Uganda....
Tuan yg di Pertua...
"Dengan ini saya mencadangkan mana mana ahli Parlimen yg tak puas hati dgn gajinya SILA PINDAH KE UGANDA...."
siapa setuju sila "like"...


Kalau tak puas hati dgn Malaysia...Shahidan Kasim boleh pindah ke Uganda....
Ahmad Maslan boleh lah pindah je Zambia.....
Setell........


Tak paham betul aku...
Bila aku menegur Kerajaan..sampai "like"beratus ribu....
Ramai pulak macai PR nak "request friend"...beratus ratus sehari....
Woi...ni aku nak habag kat hampa...aku ni orang UMNO la....
MENEGUR TAK BERMAKNA MEMBANGKANG...MENGKRITIK TAK BERMAKNA MENENTANG...
SAYANG ISTERI SHOPPING SHOPPINGKAN...
SAYANG UMNO..INGAT INGATKAN...
MMMMUAH..!


No comments:

Post a Comment